---------- Πρόλογος ----------
Αυτό είναι άλλο κείμενο που είχα γράψει μπαίνοντας ως σφήνα σε μια συζήτηση που είχαν δύο φιλοί στο facebook. Πιάνει αρκετά πράγματα και ήθελα και αυτό να βρίσκεται.
Το θέμα της συζήτησης περιστρεφόταν γύρω από πολυφορεμένα επιχειρήματα, τα οποία υποστήριζε μέσες-άκρες ο ένας φίλος, o ****:
1. Οι Slipknot, System of a Down και δεν συμμαζεύεται, είναι μπάσταρδες μπάντες που ανακάτεψαν το μέταλ με εντελώς αταίριαστα είδη όπως το ραπ, με συνέπεια να εκφυλίζεται σιγά-σιγά το ιδίωμα και να χάνει τον προσανατολισμό του, με την εισροή αλλόφυλου κόσμου που δεν νιώθει από μέταλ.
2. Φυσικά αυτά τα μπάσταρδα πράγματα προωθούνται από τα μέσα, μεταξύ των οποίων φυσικά και το ελληνικό Metal Hammer, γιατί τα έχουν πιάσει από τις εταιρείες. Το αυτό συμβαίνει και με τα μαγαζιά που παίζουν αυτές τις αηδίες για να πουλήσουν στο άσχετο κοινό των πιτσιρικιών που έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου από τα μέσα.
3. Όλα αυτά τα συγκροτήματα, εκτός των άνωθεν θεμάτων, είναι ΚΑΚΗ μουσική στην τελική. Ιδιαίτερο δούλεμα έπεσε και στο Chop Suey! ως κλασσικό παράδειγμα γελοίου κομματιού που μας τα έχουν πρήξει στα μαγαζιά.
---------- Original post ----------
Μηδένα προ του τέλους κακάριζε, πετάω σεντόνι, "nothing's over!" (Τζων Ράμπο) μιας και δύσκολο να παίξει μπύρα να σας τα πω από κοντά.
Τον **** τον πάω γιατί είναι έξω καρδιά και δεν χρειάζεται να αναρωτιέσαι αν κρύβεται τίποτα πίσω από τις κουβέντες του, τα λέει χύμα και με ειλικρίνεια.
Από εκεί και πέρα έχουμε κάνει τις κουβεντάρες μας για τους SOAD, τους Slipknot κλπ και είναι γνωστές οι θέσεις του. Το κρίμα είναι ότι δεν βλέπει πόσο αντιφατικός είναι ο λόγος του και πόσο το όλο θέμα πατάει στο γούστο του και στο πώς θα ήθελε αυτός να είναι ο κόσμος (αλλά δυστυχώς η γη γυρνάει σταθερά και δεν σταματάει για πάρτη μας).
****, έχεις ξεχάσει ότι κάποτε το thrash θεωρείτο θόρυβος από τους μεταλλάδες και σκουπίδια και ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΑ με το πανκ; Είναι εύκολο να λες καραγκιόζη σήμερα τον Πρασούλα αλλά ούτε αυτός ήταν μόνος του και δεν ήταν όλοι φαλλοκράτες ρατσιστές που συμφωνούσαν μαζί του. Αυτός έλεγε το πανκ, εσύ λες το ραπ, κατά τα άλλα όλη η υπόλοιπη επιχειρηματολογία σας θα μπορούσε να είναι ολόιδια. Άλλωστε και για το ραπ την ίδια άποψη θα έχετε, πιθανόν και για τους System. Τι θα πει "δεν κολλάνε"; Για σένα δεν κολλάνε και καλό είναι να το χωνέψεις ότι δεν εκφράζεις καμία μεταλλική αλήθεια. Φυσικά και υπάρχουν πολλοί μεταλλάδες που δεν τους κολλάνε. Και φυσικά υπάρχουν πολλοί μεταλλάδες που τους κολλάνε θαυμάσια. Αλλιώς δεν θα τα παίζανε στα μαγαζιά, να είσαι σίγουρος.
Το οποίο γενικά σαν επιχείρημα είναι ανόητο. Στα μαγαζιά δεν παίζουν για σένα, παίζουν για όλους. Ούτε εγώ θέλω να πίνω την μπύρα μου με Nightwish, ούτε με μπλακ μέταλ που το θεωρώ σκατοείδος εντελώς μουσικά - όλοι έχουμε τα γούστα μας βλέπεις, εγώ θεωρώ αυτιστικά ΣΚΑΤΑ τους Μπουρζούμ, δεν ακούγονται κι έτσι - τι να κάνουμε τώρα, να πηγαίνω από εδώ κι από εκεί να φωνάζω για τον εκφυλισμό του μέταλ και για τις αηδίες που ακούει ο κόσμος; Να συμπεράνω ότι το μπλακ μέταλ μας το επέβαλλε ο Φλωράκης και το Μέταλ Χάμερ;
Που όταν ακούω γενικά για το τι κάνει το Μέταλ Χάμερ απορώ ειλικρινά με την ανοησία που δέρνει το μυαλό ορισμένων, δηλαδή γιατί τιγκάρει ο Λυκαβηττός στους Slipknot και δεν κάνουν sold out σε ντε-τε οι Fates Warning ή οι Sanctuary που απολαμβάνουν διαχρονικής και μόνιμης στήριξης; Έχει κρυφά μηνύματα πλύσης εγκεφάλου το άρθρο για τους Slipknot; Αρέσουν ρε αρχηγέ, τι να κάνουμε τώρα, ήταν η εποχή τους. Οι System of a Down που μας "επιβλήθηκαν" τρώγανε μπουκάλια γιατί δεν τους ήξερε η μάνα τους και γιατί κάποιοι Κου Κλουξ Κλαν θεώρησαν ότι μπασταρδεύουν το μέταλ μας - αλλά να είμαστε και δίκαιοι, και γιατί φυσικά και πολύ απλά γιατί "τελειώνετε ρε παπάρες, να βγουν οι SLAYER!", που έγινε παγκοσμίως και όχι μόνο εδώ. Εδώ, στο Toxicity που προσκύνησε ο πλανήτης όλος, στο Χάμερ πήρανε 10 από τον Καραολίδη (διαχρονικός μπαμπούλας των παραδοσιακών) και πολύ κάτω από την βάση από άλλο συντάκτη στην ίδια σελίδα. Σήμερα μόνο οι ταλιμπάν παραδοσιακοί τους θεωρούν "κακή μουσική". Στο εξωτερικό πάλι τι εκτόπισμα έχει το μέταλ χάμερ;
Από εκεί και πέρα, η μουσική προχωράει και μπάντες γίνονται αποδεκτές ή απορρίπτονται. Τα μέσα μπορούν να σπρώξουν κάτι μέχρι ενός σημείου, αν δεν αξίζει αυτό το κάτι, αν δεν υπάρχει κάτι εκεί πέρα το οποίο μιλάει σε πολύ κόσμο (και αδιαφορώ αν αυτός ο κόσμος είναι ΜΕΤΑΛΛΑΣ ή απλά μουσικόφιλος ή απλά τουρίστας, άνθρωπος που ακούει μουσική είναι) δεν θα μείνει για ΧΡΟΝΙΑ. Δεν γίνεται. Δεν γίνεται να περιμένει τόσος κόσμος νέο δίσκο SOAD με ενδιαφέρον αν ήταν άχρηστοι, απλά δεν γίνεται ρε φίλε.
Τέλος και κυριότερον. Το χέβυ μέταλ δεν κινδυνεύει από κανέναν. Δεν έχει εχθρούς στην κενωνία, δεν το σκότωσε η μουσική βιομηχανία με το grunge όπως κλαίγονταν τότε γιατί το χέβυ μέταλ δεν εξαρτάται από τις πωλήσεις, εξαρτάται από το αν υπάρχουν άνθρωποι να το ακούνε και να θέλουν να παίξουν. Και σήμερα, μετά από κάθε πιθανή και μη-πιθανή μετάλλαξη υπάρχουν ακόμα πιτσιρίκια που γουστάρουν να παίξουν σπιντ μέταλ και θράς και έπικ χέβυ μέταλ. Και μερικές φορές αυτό το πράγμα γίνεται και εμπορικά επιτυχημένο. Αλλά ας καταλάβουμε ότι η ακμή του ήταν στα 80ς, βρισκόμαστε 30 χρόνια μετά και πλέον πρόκειται για ένα κλασσικό και ιστορικό παρακλάδι της ευρύτερης ροκ μουσικής και δεν μπορείς να περιμένεις όλος ο πλανήτης να περιστρέφεται γύρω από τις manowarικές εμμονές περί καθαρότητας του είδους και τρίχες κατσαρές. Είναι λογικό να σπανίζουν οι νέες μπάντες που έχουν να πουν κάτι φρέσκο και αυθόρμητο. Και για αυτό το πράγμα δεν φταίει ούτε το Χάμερ, ούτε οι Slipknot, ούτε κανείς, έτσι είναι η φυσική ροή των πραγμάτων.
ΥΓ: A, και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ το Chop Suey, ΕΠΟΣ, ΦΩΝΑΡΑ (τοπ 5 της δεκαετίας), μελωδιάρες στο ρεφρέν, άντε από εκεί πια!
ΥΓ2: Μιας και είμαστε στο facebook και φυσικά όλοι το κάνουμε για προβολή και μόστρα, να διαβάσετε αυτό το σχετικό κείμενο και μετά όλο το μπλογκ μου για να γίνω διάσημος και πλούσιος.
http://vics-dungeon.blogspot.gr/2014/12/v-for-vic-works-in-perpetual-progress.html
1 comment:
Καλά τα λέει ο Πράσουλας. Οι θρασάδες ειναι πάνκηδες με μακρυά μαλιά.
Post a Comment